Koniec z ręcznym wystawianiem faktur
Musisz codziennie wystawić i wysłać wiele dokumentów klientom Twojego sklepu?
Jeśli korzystasz z bramki imoje oraz ING Księgowość - mamy coś, co pozwoli Ci zaoszczędzić masę czasu i po prostu ułatwi życie.
Zautomatyzuj swój biznes
Na jakich platformach sprzedażowych możesz znaleźć imoje?
Jak połączyć imoje z ING Księgowość?
-
1
Klucz integracji w ING Księgowość
Zaloguj się do ING Księgowość.
W zakładce Dane i ustawienia > Integracje > Klucz API skopiuj Twój unikalny klucz. -
2
Kopiujesz klucz do panelu sklepu w imoje
Zaloguj się do imoje.
Przejdź do zakładki Sklepy i wybierz swój sklep. Kliknij Dane do integracji, następnie w polu ING Księgowość kliknij Edytuj. W nowym oknie wklej klucz API z ING Księgowość i zapisz zmiany -
3
To wszystko!
Od teraz do każdej płatności w Twoim sklepie dokonanej za pośrednictwem bramki imoje powstanie faktura, którą zostanie automatycznie wysłana mailowo do klienta prosto z ING Księgowość.
Najczęściej zadawane pytania
-
Oczywiście – wystarczy, że będziesz postępować zgodnie z poniższymi krokami. Nie musisz korzystać z pomocy informatyków.
-
Dokumenty wystawiane na podstawie płatności klientów otrzymają numerację faktur sprzedaży, która jest ustawiona jako domyślna w Twoim koncie w ING Księgowość.
-
Datą wystawienia dla dokumentów wygenerowanych w ten sposób będzie data sprzedaży.
-
Tak, możesz to zrobić w ING Księgowość w zakładce Dane i ustawienia > Dokumenty w polu Adnotacje.
-
Tak. Zwróć uwagę na swoją listę produktów w ING Księgowość – każdy z nich powinien posiadać określony kod produktu.
Powinien on zgadzać się z kodem, który produkt posiada w Twoim sklepie internetowym. Jeśli tak jest i moduł Magazyn w ING Księgowość jest włączony, oprócz faktur będą także wystawiane automatycznie dokumenty WZ.
-
Tak.
Ważne - obsługa obcych walut
W tej chwili mogą być wystawiane automatycznie tylko te dokumenty, których walutą jest PLN.
Potrzebujesz pomocy?
Pomoc techniczna imoje
Pomoc techniczna ING Księgowość
Klient płaci w Twoim sklepie
Wystarczy, że Twój sklep jest połączony z bramką płatności imoje. W trakcie płatności klient - jeśli chce otrzymać fakturę - podaje wszystkie potrzebne dane oraz adres e-mail.
Wszystkie potrzebne dane
Do ING Księgowość trafiają wszystkie dane na temat płatności - kwoty, zakupione towary, adres e-mail kupującego itd.
Wystawienie faktury
Na podstawie danych o płatności ING Księgowość automatycznie wystawia fakturę i wysyła ją na adres, który podał Twój klient.
Znajdziesz ją zawsze na swojej liście dokumentów w portalu - możesz także sprawdzić w panelu sklepu imoje, czy do danej płatności została wystawiona faktura.