Fakturowanie i Księgowość

Nie jestem klientem ING


Nie musisz nim być, by móc fakturować i księgować

Zarejestruj się bez konta

Otwórz konto - klienci bankowi mają łatwiej!

Jestem klientem ING


Korzystasz z bankowości internetowej Moje ING
lub ING Business?

Integracja z imoje - bramką płatności online

 

  • 0 zł za uruchomienie i obsługę integracji
  • Łatwa integracja imoje z ING Księgowość za pomocą jednego klucza API
  • Automatyczne wystawianie faktur i wysyłka do klienta po płatności online
  • Gotowe integracje z kilkudziesięcioma platformami sprzedażowymi w zasięgu ręki

Koniec z ręcznym wystawianiem faktur

Zautomatyzuj swój biznes

Na jakich platformach sprzedażowych możesz znaleźć imoje?

          

i w wielu, wielu innych!

Jak połączyć imoje z ING Księgowość?

  1. 1

    Klucz integracji w ING Księgowość

    Zaloguj się do ING Księgowość.
    W zakładce Dane i ustawienia > Integracje > Klucz API skopiuj Twój unikalny klucz.

  2. 2

    Kopiujesz klucz do panelu sklepu w imoje

    Zaloguj się do imoje.
    Przejdź do zakładki Sklepy i wybierz swój sklep. Kliknij Dane do integracji, następnie w polu ING Księgowość kliknij Edytuj. W nowym oknie wklej klucz API z ING Księgowość i zapisz zmiany

  3. 3

    To wszystko!

    Od teraz do każdej płatności w Twoim sklepie dokonanej za pośrednictwem bramki imoje powstanie faktura, którą zostanie automatycznie wysłana mailowo do klienta prosto z ING Księgowość.

Najczęściej zadawane pytania

Oczywiście – wystarczy, że będziesz postępować zgodnie z poniższymi krokami. Nie musisz korzystać z pomocy informatyków.

Dokumenty wystawiane na podstawie płatności klientów otrzymają numerację faktur sprzedaży, która jest ustawiona jako domyślna w Twoim koncie w ING Księgowość.

Datą wystawienia dla dokumentów wygenerowanych w ten sposób będzie data sprzedaży.

Tak, możesz to zrobić w ING Księgowość w zakładce Dane i ustawienia > Dokumenty w polu Adnotacje.

Tak. Zwróć uwagę na swoją listę produktów w ING Księgowość – każdy z nich powinien posiadać określony kod produktu.

Powinien on zgadzać się z kodem, który produkt posiada w Twoim sklepie internetowym. Jeśli tak jest i moduł Magazyn w ING Księgowość jest włączony, oprócz faktur będą także wystawiane automatycznie dokumenty WZ.

Tak.

icon

Ważne - obsługa obcych walut


W tej chwili mogą być wystawiane automatycznie tylko te dokumenty, których walutą jest PLN.

Potrzebujesz pomocy?

Pomoc techniczna imoje

 32 319 35 70

 kontakt@imoje.pl

Pomoc techniczna ING Księgowość

 32 356 22 23

 wsparcie@ingksiegowosc.pl

Wystarczy, że Twój sklep jest połączony z bramką płatności imoje. W trakcie płatności klient - jeśli chce otrzymać fakturę - podaje wszystkie potrzebne dane oraz adres e-mail.

Do ING Księgowość trafiają wszystkie dane na temat płatności - kwoty, zakupione towary, adres e-mail kupującego itd.
 

Na podstawie danych o płatności ING Księgowość automatycznie wystawia fakturę i wysyła ją na adres, który podał Twój klient.
Znajdziesz ją zawsze na swojej liście dokumentów w portalu - możesz także sprawdzić w panelu sklepu imoje, czy do danej płatności została wystawiona faktura.