Załóż spółkęz pomocą księgowegoza 0 zł

Twoja spółka - bez wizyt w urzędach i u notariusza

  • 0 zł za pomoc w założeniu firmy, konta firmowego i uruchomienie programu księgowego
  • Rejestrujesz działalność w systemie S24
  • Bezpłatnie konsultujesz z księgowym najważniejsze rzeczy związane z założeniem spółki
  • Załatwiasz wszystko z naszym specjalistą bez wychodzenia z biura
  • Pomagamy w zakładaniu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością

Dostajesz wszystko, co będzie Ci potrzebne

Załóżmy Twoją firmę – razem! Pomoc eksperta ING nic Cię nie kosztuje

1

Umówmy się na rozmowę

Wybierz dogodny dla Ciebie dzień i godzinę wideorozmowy. 30 minut przed spotkaniem otrzymasz maila z przypomnieniem.
Od razu prześlij wypełnione niezbędne dokumenty na adres zakladamfirme@poczta.ingksiegowosc.pl

Umów się na rozmowę

2

Pomagamy - wyjaśniamy

W czasie spotkania pomożemy Ci założyć spółkę za pomocą serwisu S24.
Księgowa wypełni właściwy wniosek i odpowie na Twoje pytania.

3

To wszystko!

Po złożeniu wniosku będziemy monitorować KRS i poinformujemy Cię telefonicznie, gdy założona spółka się w nim pojawi.
Wtedy chętnie pomożemy w założeniu konta firmowego oraz aktywacji narzędzi niezbędnych w każdej firmie - Fakturowania oraz Biura rachunkowego.

Więcej o koncie firmowym w ING

Wesprzemy Cię w założeniu spółki, jeśli:

  • kapitał zakładowy będzie wnoszony tylko formie wkładów pieniężnych - w wypadku wnoszenia wkładów niepieniężnych (aport) skontaktuj się z notariuszem;
  • nie będą wnoszone zmiany do wzorca umowy spółki - nie można dopisywać dodatkowych zapisów do umowy spółki;
  • rok obrotowy będzie równy z rokiem kalendarzowym;
  • udziałowcami będą wyłącznie osoby fizyczne;
  • czas trwania spółki będzie nieograniczony.

Umówimy się na spotkanie w dogodnym dla Ciebie terminie. Księgowa wypełni za Ciebie wniosek i wyjaśni wszystkie ważne kwestie. Wystarczy, że go podpiszesz oraz wyślesz do KRS.

Jak się przygotować?

Założenie spółki nie musi być skomplikowane, jeżeli się do tego dobrze przygotujesz.

Dobrze zapoznaj się z poniższymi informacjami. Najważniejsze, byś najpierw wypełnił i przesłał komplet dokumentów.

  • Nazwa spółki

    Przed rozpoczęciem działalności warto sprawdzić, czy wybranej przez ciebie nazwy nie używa już inna firma - polska lub zagraniczna - dla tego samego lub podobnego rodzaju działalności. To pozwoli uniknąć potencjalnego konfliktu z taką firmą i zarzutów o nieuczciwą konkurencję bądź o naruszenie praw do znaku towarowego. Jeśli chcesz się dowiedzieć, czy są już firmy o takiej samej lub podobnej nazwie do twojej, wpisz wybraną nazwę do wyszukiwarki przedsiębiorców w bazie:


    Możesz też sprawdzić czy wybrana nazwa nie jest zarejestrowanym znakiem towarowym. Sprawdzenia możesz dokonać dla znaków towarowych na terytorium:

    • Polski
    • Unii Europejskiej


    Jeżeli w wyniku sprawdzenia okaże się, że nazwa jest zarejestrowana przez inny podmiot - dla towarów lub usług, które są zbieżne z twoim profilem działalności, dla bezpieczeństwa swojej działalności gospodarczej warto wybrać zupełnie nową nazwę albo ją zmienić. Możesz również skorzystać z pomocy rzecznika patentowego, który zawodowo zajmuje się m.in. sprawami zdolności rejestrowej znaków towarowych.

  • Właściwe PKD dla wykonywanej działalności spółki

    Kod PKD (Polskiej Klasyfikacji Działalności) dopasuj do czynności, które spółka zamierza wykonywać w zakresie prowadzonej firmy.
    Właściwy wybór kodów uchroni Cię przed dodatkowymi kosztami związanymi z koniecznością aktualizacji wpisu do KRS. W przypadku gdy zakres działalności nie może zostać przypisany do konkretnego kodu, wtedy wybierz kilka kodów najbardziej zbliżonych do charakteru wykonywanych czynności. Właściwy kod PKD możesz odszukać w wyszukiwarce na stronie biznes.gov.pl.

    W sytuacji problemu z określeniem dokładnych kodów PKD wskazujących charakter wykonywanych czynności, możesz złozyć wniosek do Ośrodka Klasyfikacji i Nomenklatur Urzędu Statystycznego w Łodzi o ustalenie właściwych kodów PKD. Więcej informacji na stronie https://lodz.stat.gov.pl/osrodki/osrodek-klasyfikacji-i-nomenklatur-urzedu-statystycznego-w-lodzi/

  • Wybór właściwego sądu rejestrowego

    Na wskazanej stronie zweryfikuj właściwy sąd rejestrowy ze względu na adres siedziby spółki - https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/siedziby-i-obszary-wlasciwosci-wydzialow-gospodarczych-krs

  • Posiadanie profilu zaufanego lub klucza kwalifikowanego

    Do podpisywania elektronicznego dokumentów niezbędne jest posiadanie Profilu Zaufanego lub Klucza Kwalifikowanego. Darmowym narzędziem jest Profil Zaufany, który możesz założyć na stronie https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany. Bardzo łatwo możesz założyć Profil Zaufany w Moim ING. Sprawdź jakie to proste wchodząc na stronę https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/dodatki/potwierdzanie-tozsamosci/sprawy-urzedowe

  • Logowanie do S24

    Do założenia spółki elektronicznie niezbędne jest posiadanie konta w systemie eKRS. Wejdź na stronę https://ekrs.ms.gov.pl/s24/ i wejdź w opcje Utwórz konto. Po uzupełnieniu adresu mailowego oraz hasła do konta niezbędne będzie potwierdzenie danych za pomocą Profilu Zaufanego. Dla jednej osoby (czyli dla jednego Profilu Zaufanego) możesz założyć tylko jedno konto.

  • Informacje o wypełnieniu i podpisaniu dokumentów zewnętrznych

    Przed spotkaniem z księgową przygotuj komplet podpisanych elektronicznie dokumentów, które będziesz podłączać do wniosku o założenie spółki:

    • adresy korespondencyjne zarządu – dokument podpisany elektronicznie zgodnie z reprezentacją spółki
    • adresy korespondencyjne wspólników – dokument podpisany elektronicznie zgodnie z reprezentacją spółki
    • oświadczenie o cudzoziemcach – dokument podpisany elektronicznie zgodnie z reprezentacją spółki
    • zgoda na reprezentowanie spółki – dokument podpisany elektronicznie przez członka zarządu/prokurenta, który nie podpisuje wniosku do KRS


    Wszystkie wymienione dokumenty należy podpisać w dniu sporządzenia umowy spółki. Reprezentacją spółki jest zarząd. Osobą, która zasiada w zarządzie nie musi być wspólnikiem spółki. Dokumenty mogą być podpisane Profilem Zaufanym lub kluczem kwalifikowanym. Profilem Zaufanym dokument podpisuje się wchodząc na stronę https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER&xadesPdf=true

    Jeżeli dokument będzie podpisywany przez kilka osób to po podpisaniu przez pierwszą osobę wypełnionego dokumentu należy pobrać podpisany plik. Następnie ten podpisany plik przez pierwszą osobę należy przesłać (na przykład mailem) do kolejnej osoby, która będzie podpisywała dokument. Kolejna osoba po podpisaniu otrzymanego pliku przekazuje go dalej do podpisu. Ostatecznie plik powinien zawierać podpisy tylu osób, ile powinno się pod nim podpisać. Osoba, która będzie wysyłać wniosek do KRS może zweryfikować, czy wszystkie osoby się pod danym dokumentem podpisały. Wystarczy dany plik wgrać na stronę, gdzie podpisuje się pliki Profilem Zaufanym – pod spodem wyświetlą się informacje o podpisanych wszystkich osobach pod dokumentem.

  • Obowiązki powstałej spółki

    Po zarejestrowaniu spółki do KRS należy dopełnić wielu dodatkowych formalności. W tych kwestiach pomoże nasza księgowa. Załóż konto bankowe w ING i uruchom usługę biura rachunkowego. Księgowa za darmo wypełni druki do urzędu skarbowego takie jak NIP-8, PCC-3 czy VAT-R. Również przekaże informacje o obowiązku rejestracji do CRBR oraz BDO. W kolejnych okresach będziemy prowadzić sprawy księgowe Twojej spółki.
    Sprawdź pełny zakres świadczonych usług

Dokumenty potrzebne do założenia spółki

Sprawdź nasze usługi dla firm

Założenie spółki następuje w chwili ujawnienia się wpisu w systemie Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), nie wysłania samego wniosku. Pomagamy Ci poprawnie wypełnić wniosek. Nie ponosimy odpowiedzialności za odmowę zarejestrowania spółki przez KRS – w razie wątpliwości zgłoś się bezpośrednio do KRS.

  • dostępne za 0 zł dla posiadaczy konta firmowego w ING
  • łatwe wystawianie, rejestrowanie i przechowywanie faktur
  • własna lista towarów, usług i kontrahentów
  • wystawianie faktur cyklicznych
  • wysyłanie przypomnień o płatnościach
  • wysyłanie faktur na adres e-mail
  • dodawanie faktur z plików i skanów
  • sprawdzanie rachunków kontrahentów na "Białej liście"
  • sprawdzanie, czy kontrahent jest czynnym podatnikiem VAT
  • możliwość ewidencjonowania wpływów i wydatków w gotówce - moduł Kasa
  • czytelny układ, możliwość personalizacji (np. dodania logo)
  • zarządzanie sprawami firmy na telefonie dzięki aplikacji ING Office
  • możliwość korzystania z Finansowania faktur
     

Dowiedz się więcej

  • Obsługujemy Twoją firmę nawet za 300 zł miesięcznie
  • Zajmujesz się swoim biznesem, reszta jest w rękach ekspertów
  • Kompleksowa obsługa księgowa i kadrowa
  • Przekazujesz skany lub zdjęcia dokumentów, żadnego papieru
  • Masz stały wgląd w sytuację finansową i kontrolujesz płatności
  • Pomożemy Ci uzyskać dotacje i inne środki pomocowe
  • Twoja firma w kieszeni - z pomocą aplikacji mobilnej ING Office robisz zdjęcia fakturom i przekazujesz od razu księgowej

Dowiedz się więcej